tisdag 23 juni 2009

Som 14

Solen skiner.
Den bruna färgen börjar ta sig på kroppen.
Saftigt go bonnabränna jag kommer få.
Det är hett. 
Sexigt. ;)

Njuter av stunden just nu.
Inte just stunden i lägenheten i Karlshamn.
Utan stunden i stunden. Stunden i livet.

Hade jag för ett år sen hört att mitt liv skulle se ut såhär nu.
Då hade jag skrattat och dumförklarat personen.
Hade personen sagt att jag skulle få mannen jag trånat efter så länge.
Då hade jag frågat personen, Vilken värld kommer du ifrån?
Bara en sådan fjantig ytlig fjortis sak som status på facebook. haha
Hans namn står under min relationsstatus. Ursäkta min fjortis fason.

Aldrig hade jag trott detta.
Inte i min vildaste fantasi.

Behöver jag ens nämna hur lycklig jag är?
Hur glad jag är?
Hur löjligt kär jag är?
Att jag känner mig som 14 på nytt?


Johanna a la 14-15... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar