måndag 8 juni 2009

Negativ kärring, That's me

Ännu en helg i Helsingborg avklarad.
Fest i lördags med mannens kompisar.
Kul å träffa alla.
Nu är det official, på riktigt. ;)

Saknar redan Helsingborg.
En klassisk mening, såhär en måndag.
Men så är det.

Karlshamn är fan en jäkla skit håla.
Ryktet om inavel, stämmer. Ser märkliga människor överallt.
Jag tar den förutfattade meningen om att det handlar om inavel.
Jag är inte den som dömmer... ;P

Inte min mening med negativa inlägg.
Men försök själva sätta er in i situationen att bosätta er i Karlshamn, på obestämd tid..
Då kan vi snacka! ;P

Jobbar 7-16, sedan hem.
Laga mat, kanske städa lite. Ibland tvätta. Ibland handla mer mat.
Sen slappe.
Inte konstigt att man blir vresig. haha

Gaaaaaahhh ge mig mitt liv tillbaka.

Nä, nu ska jag knipa käft och ta tag i mitt liv.

Positiva tankar tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar