måndag 27 juli 2009

Aningens summering

Längesen man skrev ner några kloka meningar här minsann.
Veckorna har rullat på, som aldrig förr.
Varför går tiden fortare när man har semester?

Första veckan blev det mest renoveringsarbete. 
Å det har blivit en vandringtripp med mannen.

Å igår kom jag hem från London.
Vilken resa hörrni.
Blivit rånad på min plånbok.
Visakort, körkort å cirka 1000:-.
Ja, inte ens nu kan jag skratta åt det.
Uscha. Men men. Kunde varit värre.
Annars så var London fin fint. 
Folk överallt, mycket shopping.
Dock kom jag bara hem med H&M kläder.. haha
Tragiskt.

Blev utgång en kväll.
Bra ställe.
Men även där knöka fullt med folk.

Nu är jag tillbaka i älskade Helsingborg igen.
Fattigare och klokare.
Mannen jobbar och jag är hemma fru.
Tvätten snart klar, brödbakningen är i full gång och snart påbörjas pajen.

Fullt allvar, jag skämtar inte.
Johanna, hemmafrun. Klingar fint.

Nä, dax för att ta upp tvätten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar