lördag 18 april 2009

Målning

Blev en sväng till Karlshamn igår. Fick nycklarna till mitt nya hem.
Muppen, som hängde med, gjorde naturligtvis narr av mitt nya hem.
Varför är alla så negativa till min flytt till Karlshamn? Jag kommer trivs som fisken i vattnet.. En död fisk...

Vi drog till Beijer för att köpa färg. Den gula färgen i köket skulle bort illa kvickt.


 Å efter en andra titt på resten av lägenheten fick resten målas om. Det som jag mindes som grått, var mer brungrått. Såg nästan ut som en bunker.
Målning pågår....

Optimist Johanna föreslog en timme på målning. Tjiiii fick jag! Tog SJU timmar! Tvungen att måla allt två gånger, tog en jäkla tid.

Men fan va bra det blev!! :)

1 kommentar:

  1. hihi ja karlshamn är inte så stort va? fast bättre än eksjö, det är jag överygad om hahah!
    hur kommer det sig att du flyttade dit nu igen?

    kram

    SvaraRadera